We hechten grote waarde aan de kwaliteit van onze zorg en de tevredenheid van onze cliënten. De kwaliteit houden we in het oog door:
Het Generiek kompas is een kwaliteitskader en gaat over langdurige zorg en kwaliteit van bestaan van mensen met een zorgvraag thuis, in de wijk of in het verpleeghuis.
Wij passen de principes van het Generiek kompas toe in onze dagelijkse zorg. We werken samen met u, uw naasten en andere zorgverleners om zorg op maat te leveren. Wij helpen u om de zorg zo in te richten dat u zoveel mogelijk regie houdt over uw eigen leven, in een omgeving die voor u vertrouwd en comfortabel is.
Vanuit het Generiek Kompas schrijven wij jaarlijks een kwaliteitsbeeld. In het kwaliteitsbeeld staat wat wij hebben gedaan, hoe dat is gegaan en wat we verder willen verbeteren. Iedereen kan het kwaliteitsbeeld hier inzien.
Aardema Zorggroep voldoet aan de eisen van de ISO 9001:2015 en is gecertificeerd.
Dit betekent dat we voortdurend werken aan onze kwaliteit volgens de Plan-Do-Check-Act (PDCA) cyclus. We nemen het effect van onze zorg en de ervaringen en tevredenheid van cliënten en medewerkers als uitgangspunt voor het behouden en waar nodig verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening.
Verslagen kwaliteit zijn opvraagbaar via: zorginkoop@aardemazorggroep.nl
Uit het cliënttevredenheidsonderzoek van 2022 en 2023 kreeg onze zorg de volgende cijfers.
Neem gerust contact met ons op om vragen te bespreken. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 08:30u en 16:30u.
Contact opnemen