Klachtenprocedure
Of u nu heel tevreden bent of verbeterpunten voor ons heeft: we vinden uw mening fijn en belangrijk om te horen. Zo blijven we te allen tijde scherp op de zorg die we verlenen.
Mocht u niet helemaal tevreden zijn, dan horen we dat graag. Zo kunnen we de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening verbeteren. Heeft u een klacht, dan u kunt u dit bespreekbaar maken via uw begeleider. Mocht u hier niet uitkomen, kunt u de vraag aan het bestuur richten. In het geval er geen (passende) oplossing gevonden wordt, kunt u de klacht ook altijd richten aan de externe klachtenfunctionaris van onze organisatie.
Aardema Zorggroep is voor de behandeling van klachten en geschillen aangesloten bij Klachtenportaal Zorg. Onze klachtenprocedure vindt u onder deze tekst. Op de website van Klachtenportaal Zorg kunt u algemene voorwaarden en de reglementen vinden en downloaden. Klik hier om direct naar de downloadpagina te gaan.
Download hieronder onze klachtenprocedure of neem contact met ons op.