Klachten & ervaringen

Of u nu heel tevreden bent of verbeterpunten voor ons heeft: we vinden uw mening fijn en belangrijk om te horen. Zo blijven we te allen tijde scherp op de zorg die we verlenen.

Mocht u niet helemaal tevreden zijn, dan horen we dat graag. Zo kunnen we de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening verbeteren. Heeft u een klacht, dan u kunt u dit bespreekbaar maken via uw begeleider. Mocht u hier niet uitkomen, kunt u de vraag aan het bestuur richten.

Klachten worden afgehandeld volgens onze klachtenprocedure.

Ervaringen

Onze zorg kunt u waarderen op Zorgkaart Nederland. Ook leest u hier hoe anderen onze zorg ervaren.

Vertrouwenspersoon

Via Aardema Zorggroep is het mogelijk een onafhankelijke cliëntvertrouwenspersoon te spreken, vraag ernaar bij uw begeleider. Het is goed om te weten dat je als kind, jongere of (pleeg)ouder altijd contact kunt zoeken met een vertrouwenspersoon van JeugdStem.nl.

Een vertrouwenspersoon is iemand waarmee kinderen, jongeren, ouders of pleegouders in vertrouwen iets kunnen bespreken. Dus zonder dat een ander te horen krijgt wat er is besproken.

Een vertrouwenspersoon kan informatie geven over hoe de jeugdzorg in elkaar zit, wat je kunt verwachten, wat je rechten zijn, hoe je een gesprek op gang kunt brengen als iets je dwarszit en hoe je een klacht kunt indienen. De vertrouwenspersoon adviseert en ondersteunt je hierbij.

Meer over Aardema Zorggroep

Heeft u vragen of wilt u meer weten?

Neem gerust contact met ons op om vragen te bespreken. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 08:30u en 16:30u.

Contact opnemen